شناسهٔ خبر: 55328 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌ها در شرکت ساخت

سعید پیروز فر سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها خبر داد: در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی یکپارچه واستقرار نظام مدیریت پروژه‌ها به زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌ها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سعید پیروز فر از برگزاری پنجمین جلسه هماهنگی سامانه جامع مدیریت پروژه با حضور نماینده‌‌های شرکت‌های مهندسین مشاور خبر داد و گفت: این جلسه هر ساله با محوریت ارسال الکترونیکی مستندات مربوط به پروژه‌ها از طریق سامانه جامع مدیریت پروژه برگزار می‌شود و روند و کیفیت ارسال مستندات مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی محور اصلی این جلسه را بررسی عملکرد شرکت‌های مهندسین مشاور در ارسال مستندات پروژه‌ها دانست و افزود: تهیه این بانک اطلاعاتی جامع علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و نیروی انسانی موجب دسترسی آسان و همیشگی به اطلاعات هر پروژه می‌شود که در این امر دقت مشاوران در وارد کردن اطلاعات صحیح و جامع از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیروزفر با تاکید بر نظام کنترل پروژه در سازمان‌های پروژه محور تاکید کرد: ۳۹ طرح در سال گذشته و ۱۰۶ طرح در سالجاری از سوی وزارت راه و شهرسازی به وظایف شرکت ساخت وتوسعه انتقال یافته است و با اضافه شدن۲۳ طرح جدید در سال ۹۷، این عدد به ۲۸۰ طرح رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر هزار و ۱۶۲ قرارداد جاری و ۴۲۵ پروژه موافقتنامه‌ای در تعهدات شرکت ساخت وتوسعه  قرار گرفته است.

سرپرست دفتر کنترل پروژه با این توضیح ادامه داد: با توجه به حجم عملیات و تعدد پروژه‌های عمرانی، تمرکز اصلی بر تکمیل بانک اطلاعاتی پروژه‌ها است و به زودی سامانه ثبت الکترونیکی صورت وضعیت‌‌ها نیز در شرکت راه اندازی می‌شود.  

نظر شما