شناسهٔ خبر: 56186 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد:

ضرورت پياده‎سازی ماژول‎های اولويت‎دار ASBU در فرودگاه‎های کشور

محمد حبيب‎الهي برزی مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها در سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS فرودگاه‎های کشور با موضوع امکان‎سنجی اجرای ماژول بلاک صفر ASBU، تاکید کرد که باید پیاده‎سازی ماژول‎ها به عنوان یکی از اهداف مهم در کمیته‎های فرعی CNS فرودگاه‎ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمد حبیبالهی  در نشست یک روزه نمایندگان CNS فرودگاههای كشور با بیان این مطلب گفت: امروزه با درنظر گرفتن شرایط موجود ترافیک هوایی كشور، مطالعه و برنامهریزی صحیح در استفاده از ASBU ضروری است.

مدیركل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: برای اجرایی شدن ماژولهای سند ۹۷۵٠ به همكاری همه مدیران و مسئولان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیاز داریم. 

همچنین در این نشست، معاون اجرایی و مسئول کمیته CNS اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: استفاده از اسناد ایکائو و به اشتراک گذاشتن مفاهیم اصلی ASBU یکی از گامهای مؤثر این اداره کل بوده است و همکاری و همافزایی همه متخصصان الکترونیک هواپیمایی میتواند در برنامهریزیهای آتی مؤثر باشد.

سیامك بهنام خواستار مطالعات بیشتر و توسعه مفاهیم سند ۹۷۵٠ شد و افزود: امیدواریم تا پایان امسال طرح پیادهسازی ماژولهای دارای اولویت فرودگاههای كشور ارائه شود.

 

نظر شما