شناسهٔ خبر: 56229 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد:

آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده و سایر محورها

مرکز مدیریت راه‌ها برابر اطلاعات منتشر شده از مركز مديريت را‌ه‌هاي كشور ، تردد در محورهاي مواصلاتي مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان عادي و روان است و در استان كرمانشاه نيز به جز محور جوانرود به ثلاث باباجاني مسير شرق به  غرب كه ريزش كوه داشته و ترافيك در آن محور نيمه سنگين است،در ساير محورها جريان ترافیک عادی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برابر اطلاعات منتشر شده از مركز مديريت را‌ه‌هاي كشور، تردد در محورهاي مواصلاتي مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان عادي و روان است و در استان كرمانشاه نيز به جز محور جوانرود به ثلاث باباجاني مسير شرق به  غرب كه ريزش كوه داشته و ترافيك در آن محور نيمه سنگين است، در ساير محورها جريان ترافيك عادي است.   

اين گزارش حاكي است محورهاي مذكور، عوامل راهداري و  نيروهاي پليس براي تسريع و تسهيل در عبور و مرور حضور دارند و در ساير محورهاي مواصلاتي كشور نيز جريان تردد و حمل‌ونقل عادي و روان است.  

هموطنان مي‌توانند اخرين وضعيت راه‌ها  را از طريق سايت www.۱۴۱.ir يا از طريق تصاوير دوربين‌هاي نظارتي توسط اپليكيشين ۱۴۱ مشاهده نمایند یا از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند.  

نظر شما