شناسهٔ خبر: 56566 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

ماندگاری هوای گرم طی سه روز آینده در کشور/ عبور یک سامانه ضعیف بارشی از شمال غرب

آب و هوا هوای گرم همچنان طی سه روز آینده در کشور ماندگار خواهد بود. از روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با عبور یک سامانه به نسبت ضعیف بارشی در برخی مناطق شمال غرب رگبار پراکنده باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و همچنین پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، هوای گرم همچنان طی سه روز آینده در کشور ماندگار خواهد بود. از روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با عبور یک سامانه به نسبت ضعیف بارشی در برخی مناطق شمال غرب رگبار پراکنده باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

توده گردوخاکی که جمعه بر روی شرق عربستان شکل گرفته بود از روز گذشته با عبور از کشور عمان مناطقی از جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و انتظار می‌رود امروز نیز موجب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان شود.

طی امروز و فردا در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، وزش باد همراه با گردوخاک و از اواخر سه‌شنبه و طی روی چهارشنبه با توجه به افزایش شدت وزش باد، توفان گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده با توجه به افزایش سرعت باد در جنوب شرق عراب و استان‌های واقع در جنوب غرب کشور در برخی مناطق ایلام و خوزستان وزش باد همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دمای سه روز آینده هوای استان‌های کشور را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

نظر شما