شناسهٔ خبر: 57980 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

رشد ۴۶ درصدی شاخص‌های رضايتمندی مسافران در فرودگاه گرگان

فرودگاه گرگان بر اساس نتايج اعلام شده از سوی دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، فرودگاه گرگان در بخش‌های بيست گانه کسب رضايتمندی مسافران فرودگاهی ميانگين رشد ۴۶ درصدی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای گلستان، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های استان با اعلام این خبر عنوان كرد: نظارت بر خدمات فرودگاهی بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با محور تکریم حقوق شهروندی در فرودگاه ها انجام می شود و هدف اصلی از این نظارت، ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران هوایی است و این بهترین راه سنجش چنین خدماتی در تمام جهان محسوب می شود.

آذری در ادامه به بحث کلیدی رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: در دنیای رقابتی امروز، شرکت های موفق و پیشرو، همواره رضایت مشتری را به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه ها و سرلوحه امور خود در نظر می گیرند و همواره در جهت کسب رضایت مشتری تلاش می کنند.

مدیركل فرودگاه های گلستان ادامه داد: هر چند در صنعت هوانوردی کشور رقابت آنچنانی بین فرودگاه ها وجود ندارد ولی بر اساس وظایف ابلاغی در حکم مسوولیت مدیران فرودگاهی، کسب رضایت مشتری از مهمترین موارد بوده و تاکید ویژه ای بر آن شده است.

آذری با بیان اینكه دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی وظیفه نظارت و کنترل بر سطح ارایه خدمات فرودگاهی و رضایت مندی مسافران را بر عهده دارد، عنوان كرد: اداره کل فرودگاه های استان گلستان در دو سال گذشته با بازخوردهایی که از طریق پالایش نظرهای مشتریان فرودگاهی کسب کرده است، همواره در جهت ارتقای کیفیت خدمات، اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود برآمده و در همین راستا  در کنار توسعه زیرساخت ها و خریداری و نصب سیستم های کمک ناوبری پیشرفته و به روز، اقدامات و طرح های کلیدی زیادی در حوزه مسافری و ترمینالی با هدف ارتقای امکانات، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی اجرا كرده است که از آن جمله می توان به بهسازی فضای ترمینالی، بهسازی و تجهیز نمازخانه ها، تعویض صندلی های ترمینالی، بهسازی سرویس های بهداشتی، تعویض و بهسازی تابلوهای جدید مسیریابی و راهنمای مسافر، بهینه سازی سیستم تهویه سالن ترمینال، افزایش مسیرهای پروازی و شرکت های هواپیمایی فعال، راه اندازی میز خدمت و راهنمای مسافر وغیره اشاره کرد.

 

نظر شما