شناسهٔ خبر: 5901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل شمالی/ افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور از دوشنبه

بارش باران در شهر کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در سواحل شمالی خبر داد و گفت: این شرایط باعث بارش باران و گاهی رعد و برق در این مناطق می‌شود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده پرداخت و گفت: امروز ۱۶ فروردین با نفوذ جریان‌های شمالی، کاهش محسوس دما در سواحل شمالی کشور خواهیم داشت؛ به‌طوری که هوا در این مناطق حدود چهار تا ۶ درجه سردتر می‌شود.

وی افزود: این شرایط باعث می‌شود تا بارش باران و گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی، بلندی‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور شاهد جوی آرام، همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.

گودرزی یادآوری کرد: دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور، آب‌های خلیج فارس هم مواج پیش‌بینی می‌شوند.

وی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف است و امشب در ارتفاعات این استان افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم داشت. فردا نیز در تهران شاهد آسمان صاف خواهیم بود. امروز حداکثر دمای تهران ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد شد و  طی چند روز آینده، هوا دو تا سه درجه تهران گرمتر می شود./

برچسب‌ها:

نظر شما