شناسهٔ خبر: 59150 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از مواضع ضد فساد آخوندی/ حمایت مجلس از رویه ضد فساد وزیر راه و شهرسازی/ آخوندی در پرده‌برداری از تخلفات سازمان نظام‌مهندسی منافع شخصی ندارد/ وجدان عمومی مهندسان عملکرد آخوندی را تایید می‌کند

عزت الله یوسفیان ملا یک نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از مواضع وزیر راه و شهرسازی در پرده‌برداری از تخلفات روسای فعلی و پیشین سازمان نظام مهندسی و تاکید وی بر پایبندی همگان به قانون، گفت: یقین دارم، جو عمومی و وجدان عمومی مهندسان کشور، عملکرد آقای آخوندی را تایید می‌کند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره ارزیابی خود از عملکرد وزیر راه و شهرسازی به ویژه در حوزه نظام مهندسی ساختمان که بر مبنای اصل شفافیت و پایبندی همگان به قانون بوده است به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: وزارت راه و شهرسازی در اصرار خود به پایبندی به قانون و همچنین اعلام جعلی بودن مدارک برخی از روسای پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، منافع شخصی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف از پرده‌برداری از برخی از تخلفات روسای پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان و تاکید بر پایبندی همگان به قانون، رفع فساد سیستمی، اجرای مقررات، جلوگیری از امضافروشی و جلوگیری از ورود به محدوده‌های غیرقانونی است.

برخی تلاش می‌کنند تا چهره وزیر راه و شهرسازی را مخدوش کنند

این نماینده مجلس تصریح کرد: به رغم آنکه برخی از این مسئولان سابق و کنونی سازمان نظام مهندسی ساختمان که عضو مجلس نیز بوده و هستند متاسفانه در زمان رای‌گیری آخوندی به عناوین مختلف تلاش کردند تا چهره وزیر راه و شهرسازی را مخدوش کنند ولی همگان دیدیم که هرباری که آخوندی به مجلس برای ارایه توضیحات آمد با رای بالا از مجلس خارج شد.

وی تاکید کرد: مجلس متوجه مواضع وزیر راه و شهرسازی است و مواضع وی مورد حمایت نمایندگان مجلس قرار دارد.

یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه اجرای قانون هدف نمایندگان مجلس است، گفت: یقین دارم مهندسان خوش‌نام و مهندسان خدمتگزاری که در جای جای کشور مشغول به فعالیت هستند واقعا همراه و همصدا با وزیر راه و شهرسازی برای جلوگیری از فساد هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جو عمومی مهندسان به نظرات آقای آخوندی نزدیک است، اعلام کرد: یقین دارم جو عمومی و وجدان عمومی مهندسان کشور، عملکرد آقای آخوندی را تایید می کند، اگرچه منکر این مطلب نیز نیستم که عده‌ای محدود نیز به دلیل منافع شخصی، سنگ‌اندازی هایی برای ایجاد شفافیت در حوزه نظام مهندسی ساختمان خواهند داشت.

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: آقای آخوندی تا روزی که در وزارت راه و شهرسازی حضور دارد و تا زمانیکه چنین مواضعی دارد اکثریت نمایندگان مجلس از وی حمایت خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده چهار دوره مجلس و هم به عنوان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، مواضع دکتر آخوندی را تایید و از آن حمایت می‌کنم.

بیشتر بدانید:

نظر شما