شناسهٔ خبر: 61411 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در محل بخشداری شهر کوهپایه صورت گرفت

نشست سرپرست راه وشهرسازی استان اصفهان با مجمع نمايندگان اصفهان در مجلس

جلسه در اين نشست مسائل و مشكلات شهر كوهپايه، هرند و تودشك در محل بخشدار شهر كوهپايه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از راه وشهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني به اتفاق معاونين معماري و شهرسازي و املاك و حقوقي خود در نشست مجمع نمايندگان شهرستان اصفهان كه با حضور حجت الاسلام سالك، حميدرضا فولادگر، حيدرعلي عابدي و سركارخانم تاج الدين نمايندگان مردم شهر اصفهان در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي مشكلات مناطق شرق اصفهان و مسائل راه وشهرسازي در محل بخشداري شهر كوهپايه  برگزار شد، حضور يافت.

سرپرست راه وشهرسازي استان با توجه به مسائل مطروحه در اين جلسه و نظر به خواسته مردم و ساكنين مسكن مهر به منظور احداث طبقات دوم مساكن مهر با توجه به نياز بيان داشت: اين اقدام در صورت تاييد سازمان نظام مهندسي ساختمان استان و با درخواست شهرداري قابل انجام است.

وي با توجه به كمبود اراضي دولتي در محدوده شهر كوهپايه، اضافه طبقات در مسكن مهر را حائز اهميت دانست و خاطر نشان ساخت تا با اضافه نمودن طبقات اين سايتها بتوان مشكل كوچك سازي در واحدها را برطرف نمود.

وي درباره وضعيت طرح تفصيلي شهر كوهپايه نيز گفت: در خصوص طرح تفصيلي شهر كوهپايه، جلسات متعددي با شهرداري برگزار و نقشه پايه تهيه شده و در سالجاري قرارداد با مشاور منعقد خواهد شد.

گفتني است با توجه به گستردگي وظايف راه وشهرسازي در حوزه هاي مختلف راه، مسكن وشهرسازي مسائل مربوط به اين اداره كل بيان و راهكارهاي لازم جهت رفع مشكلات ارائه شد.

نظر شما