شناسهٔ خبر: 6415 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان ۲۱۴ تختخوابی سیرجان/ اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پایگاه خبری مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان ۲۱۴ تختخوابی شهرستان سیرجان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را اعلام کرد.

محمدجعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بازدیدی که برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۲۱۴ تختخوابی شهرستان سیرجان واقع در استان کرمان داشتند به برجی جزئیات ساخت این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان عمومی ۲۱۴ تختخوابی شهرستان سیرجان دارای چهار بخش تخصصی شامل داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و جراحی است.

وی با اشاره به تعداد اتاق‌های جراحی این بیمارستان اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان، در بخش جراحی ۱۰ اتاق عمل و در بخش مراقبت‌های ویژه ۴۱ تخت مراقبت ویژه ICU،CCU و NCU در نظر گرفته‌ایم.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، سایر فضاهای مورد نیاز از جمله اورژانس، درمانگاه، کلینیک فوق تخصصی و بخش‌های دیالیز، گوارش  و همچنین چشم در این بیمارستان راه‌اندازی خواهند شد.

علیزاده پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۶۲ درصد اعلام کرد و درباره اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل این بیمارستان توضیح داد: در قانون بودجه سال جاری، برای این بیمارستان پنج طبقه مبلغ پنج میلیارد تومان اختصاص یافته اما در مجموع  این بیمارستانبرای تکمیل به ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در ادامه اظهاراتش درباره زمان تحویل این بیمارستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت تامین منابع این بیمارستان با توجه به نیازی که مردم شهرستان دارند امسال تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین از بازدید برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس از این بیمارستان در شهرستان سیرجان خبر داد. /

نظر شما