شناسهٔ خبر: 64638 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صورت گرفت

انتصاب سرپرست جديد دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات

محمد رودباری محمد رودباری به عنوان سرپرست دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، در مراسمي كه به منظور معرفي سرپرست جديد دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات و قدرداني از مديركل سابق اين دفتر برگزار شد، حيدر مطاعي معاون راهداري اين سازمان با مهم برشمردن وظايف و اولويت‌هاي محول شده به حوزه راهداري در جهت حفظ و توسعه ايمني را‌ه‌ها و روان‌سازي حمل و نقل جاده‌اي و همچنين با تأكيد بر اهميت نگهداري از شبكه راه‌هاي كشور، گفت: مديريت صحيح در حوزه راهداري باعث مي‌شود راهداران بتوانند خدمات شايسته‌اي را به مخاطبان ارائه دهند و به خوبي پاسخگوي نيازهاي كاربران جاده‌ها باشند.

وي اظهار داشت: دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات در مسير تحولات و تغييرات ايجاد شده هميشه به عنوان يكي از دفاتر تخصصي حوزه معاونت راهداري، به خوبي توانست پاسخگوي نيازهاي كاربران جاده‌ها در كنار ساير دفاتر دست‌اندركار حوزه راهداري ‌باشد به گونه‌اي كه فعالان اين حوزه توانسته‌اند با عزم و اراده قوي گام‌هاي مؤثري در جهت توسعه بخش حمل و نقل جاده‌اي و خدمت‌رساني به هموطنان بردارند.

مطاعي با اشاره به اينكه موفقيت‌هاي اين حوزه مرهون تلاش تك تك همكاران اين سازمان مي‌باشد، اضافه كرد: تلاش براي آسايش و آرامش خاطر هموطنان كه در راه‌هاي برون شهري تردد و سفر مي‌كنند و افزايش ايمني در راهها،  به عنوان يك سياست كلي در سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و ادارات كل استاني تاكنون حاكم بوده و در آينده نيز با قوت ادامه خواهد داشت.

معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در ادامه ضمن تقدير از خدمات شايسته داريوش نصر مديركل سابق دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات، خاطرنشان كرد: تجهيز و به روزرساني خدمات و امكانات راهدارخانه‌هاي سراسر كشور، تجهيز ماشين‌آلات فعلي و بروزرساني آنها، خريد ماشين‌هاي راهداري مجهز به امكانات روز دنيا و همچنين تجهيزات و ماشين‌آلات مدرن به ناوگان ماشين‌آلات راهداري از خدمات دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات و ادارات كل استانها بوده است.

در اين مراسم محمد رودباري سرپرست جديد دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات نيز ضمن تقدير از زحمات داريوش نصر مديركل سابق دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات در طي دوران تصدي در اين حوزه با اشاره به جايگاه ويژه فعاليت‌هاي راهداري، اهم برنامه‌ها و اهداف خود را جهت توسعه فعاليت‌ اين دفتر تشريح كرد.

گفتني است در اين مراسم از خدمات ارزنده داريوش نصر مديركل پيشين دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين‌آلات قدرداني و محمد رودباري به عنوان سرپرست جديد اين دفتر از سوي رياست سازمان منصوب و معرفي شد.

نظر شما