شناسهٔ خبر: 64906 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امروز در اداره کل راهداری استان تهران صورت گرفت

نشست هم اندیشی با هدف افزایش سطح خدمات‌دهی مجتمع‌های رفاهی در نوروز

ترمینال امروز هشتم اسفند سال ۹۷ نشستی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با هدف تامین سفرهای ایمن نوروزی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ امروز هشتم اسفند سال ۹۷ نشستی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم با هدف تامین سفرهای ایمن نوروزی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

این نشست با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست، مشاور فرهنگی مدیرکل، سرپرست اداره بازرگانی و سرمایه گذاری و مدیران و مسئولین مجتمع های خدماتی رفاهی استان تهران در سالن جلسات این اداره کل انجام گرفت.

حمیدرضا شهرکی مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری از امکانات و تسهیلات ویژه ای که تا کنون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اختیار سرمایه گذاران این صنف قرار داده سخن به میان آورد و گفت: با هدف رفاه حال هموطنان ، ارتقاء خدمات دهی و افزایش ایمنی کاربران جاده ای و جذب سرمایه گذار در مسیرهای برون شهری، امکاناتی چون معافیت چند ساله از مالیات، استفاده از اراضی ملّی و تغییر کاربری رایگان اراضی در اختیار سرمایه گذاران این بخش قرار گرفت.

شهرکی در ادامه افزود: نامه نگاری جهت حضور نمایندگان مجتمع های خدماتی رفاهی در جلسات سازمان و کمیسیون تخلفات اداری به منظور بیان مشکلات و طرح پیشنهادات و نیز رایزنی با سازمان حمایت از مصرف کنندگان جهت همکاری با این صنف از دیگر اقدامات صورت گرفته در دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری می باشد.

وی در ادامه تمرکز مجتمع های خدمات رفاهی بر روی جایگاه سوخت و غفلت از خدمات دهی و سرمایه گذاری در امور رفاهی چون فروشگاه، رستوران، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و فضای سبز را از معضلات موجود عنوان و به رسیدگی بیشتر به امور رفاهی هموطنان، تبلیغات گسترده تر، استفاده بهینه از برنامه ها و شبکه های اینترنتی در جهت ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این نشست مهندس نوروزی مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به موقعیت ویژه پایتخت اظهار داشت: بدلیل حجم بالای تردد، نظارت مردمی بالا و ترافیک سفرهای نوروزی در این استان، مجتمع های خدماتی رفاهی موجود در محورهای منتهی به استان تهران نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارد.

نوروزی در ادامه انتخاب یک نفر به عنوان رییس انجمن مجتمع های خدماتی رفاهی را عنوان نمود و افزود: رییس انجمن، زبان گویای تک تک اعضاء بوده و با شرکت موثر در جلسات مستمر امید به رفع مشکلات و کمبود و کاستی ها و افزایش سطح خدمات دهی به کاربران جاده ای را داریم.

برچسب‌ها:

نظر شما