شناسهٔ خبر: 65386 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاكيد كرد:

آمادگی كميسيون عمران مجلس برای پيشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی برای همراهی و هرگونه کمک در کمیسیون عمران به وجود آمده است تاکید کرد: هرچه وزارت راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همفکری و ارتباطات بیشتری داشته باشند، سریع‌تر و راحت‌تر بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نشست صمیمانه وزیر راه و شهرسازی با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ساختمان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو از تمامی تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هر دو حوزه مسکن و حمل‌ونقل را دو مقوله  مهم برای توسعه کشور خواند و گفت: با وجود اینکه حمل‌ونقل مهم‌ترین شاخصه توسعه کشور محسوب می‌شود، اما باید در نظر داشت یک سوم اقتصاد کشور در گرو توسعه مسکن است و وزارت راه و شهرسازی نقش بسزایی در توسعه کشور دارد.

رضایی کوچی بر تکمیل تعهدات دولت در بخش مسکن، تعامل سازنده با سازمان نظام مهندسی، حضور پررنگ در موضوع سیما و منظر شهری همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده با هدف ارتقای تاب‌آوری و مهار آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود اقدامات جدی در این زمینه‌ها رخ دهد و گره از مشکلات مردم برداشته شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه به تشریح انتظارات از بخش حمل‌ونقل پرداخت و بيان کرد: تکمیل طرح جامع حمل‌ونقل، حضور بخش خصوصی در حمل‌ونقل ریلی، تعادل بخشی به عرضه و تقاضا در ظرفیت پروازها و نرخ بلیت هواپیما نیز انتظار می‌رود در حوزه حمل‌ونقل در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه شرایط بحرانی ناشی از فشار غرب برکشور، هرچه وزارت راه و شهرسازی و  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همفکری و ارتباطات بیشتری داشته باشند، سریع‌تر و راحت‌تر بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: محمد اسلامی از زمان حضور در مسند وزیر راه و شهرسازی در خط مقدم کار قرار گرفته و حضور پر شور وی در میان مردم باعث دلگرمی و آرامش خاطر نمایندگان و مردم شده است. از این‌رو آمادگی برای همراهی و هرگونه کمک در کمیسیون عمران به وجود آمده است.

نظر شما