شناسهٔ خبر: 65852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خبر داد؛

محور عسلویه – پارسیان پرترددترین مسیر استان هرمزگان

تردد محور عسلویه - پارسیان حد فاصل سه راهی لامرد با تردد ورودی چهار هزار و ۱۳۳ خودرو پرترددترین محور استان هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان در این رابطه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ هزار و ۱۰۳ خودرو ازهرمزگان به مقصد سایر استان‌ها خارج شدند که از این تعداد پنج هزار و ۳۵۹ خودرو سنگین و ۳۹ هزار و ۷۴۴ خودرو سبک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه افزود: محور عسلویه - پارسیان محدوده سه راهی لامرد با تردد ورودی ۴ هزار و ۱۳۳ خودرو پرترددترین محور استان هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی بیان داشت: ورودی خودروها در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ هزار و ۴۹۵ خودرو سبک را شامل شده که تعداد ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش ولی از نظر خروجی خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل از هفتدرصد کاهش داشته است.

باقرجوان افزود: حجم تردد درمحورهای مواصلاتی استان در دهمین روز از فروردین ماه ۹۸، ۵۷۷ هزار و ۱۶۵ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل هفت درصد افزایش داشته و سرعت متوسط خودروها درمدت یاد شده ۷۹ کیلومتر بوده است.