شناسهٔ خبر: 67195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ريزي مناسب راهگشاي بخشي از محدوديت‌ها و عبور از تنگناها در راهداري است

لودر معاون راهداري استان كرمان گفت: با توجه به محدوديت اعتبارات حوزه راهداري و هزينه بر بودن فعاليت هاي حفظ و نگهداري راهها، لازم است مطابق برنامه ريزي از قبل تعيين شده در سال ۹۸ اهداف و برنامه ريزي هايي را مشخص نموده و بر همين اساس عمليات راهداري را انجام دهيم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمان, احسان عراقي زاده در جمع روساي ادارات ۱۸ شهرستان تابعه در بخش راهداري و حمل و نقل حوزه شمال استان با بيان اين مطلب گفت: محدوديت اعتبارات از يكسو و اهميت راهها به‌ويژه حفظ، نگهداري و ايمن نگهداشتن جاده‌ها از سوي ديگر موجب اتخاذ تصميمات كارشناسي مي‌شود.

عراقي‌زاده افزود: برنامه‌ريزي مناسب مي‌تواند راهگشاي بخشي از محدوديت‌ها و عبور از تنگناهاي موجود در حوزه راهداري باشد.

معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان كرمان خاطرنشان كرد: جلسات مشورتي با حضور روساي شهرستان‌هاي تابعه برگزارشد تا با استفاده از تجربيات كارشناسان، اولويت‌ها تعيين و به مرحله اجرا در آيد.

گفتني است: فعاليت هاي متعددي در حوزه راهداري در بيش از ۱۳۵۰۰ كيلومتر راه اصلي و فرعي در تابستان و زمستان انجام ميشود كه روكش آسفالت، بازسازي راه‌هاي آسيب ديده، درزگيري و لكه گيري، تعميرات اساسي پل‌ها، خط كشي، نصب علائم و ... از اين جمله هستند.