شناسهٔ خبر: 67443 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در پیام روز ارتباطات و روابط عمومی:

اخلاق انسانی در برخوردهای اجتماعی سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی گفت: روابط عمومی کوشش آگاهانه و برنامه ریزی شده و وسیله ایجاد ارتباط دوسویه بین سازمان با شهروندان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آستانه  ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به کارکنان روابط عمومی ها در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و تشکر از خدمات صادقانه آنها  با اشاره به اینکه روابط عمومی کوشش آگاهانه و برنامه ریزی شده و وسیله ایجاد ارتباط دوسویه بین سازمان با شهروندان است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید با شناخت دقیق مخاطبان خاص و عام با استفاده از ابراز دقیق و انتخاب روش مناسب به معرفی شایسته از عملكرد و فعالیت وزارتخانه بپردازند.

وی افزود: همچنین روابط عمومی ها ضمن برقراری ارتباط مستمر و منسجم با رسانه‌های سنتی و مدرن همچون مطبوعات، رادیو و تلویزیون و شبكه و رسانه‌های مجازی به ایجاد رابطه دوسویه بین مردم و سازمان همت گمارند.

اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی ها در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از آنجایی‌ که وزارت راه و شهرسازی همواره در حال برداشتن گامی بلند در راستای رفع نیازهای جامعه است لازم است بااطلاع رسانی و استفاده از ابزار نوین ارتباطات و همچنین با برقراری رابطه تعاملی با جامعه زنجیره‌ای بین وزارت راه و شهرسازی، رسانه‌ها و مخاطبان برقرار شود.

وی در پایان با برشمردن اهم خصائل روابط عمومی ها در برخوردهای اجتماعی و لزوم سرلوحه قرار دادن آن ها تاکید کرد: در این بین  داشتن اخلاق انسانی در برخوردهای اجتماعی و داشتن كلام نرم و دل‌نشین باید در سرلوحه ارتباطات مردمی  روابط عمومی‌ها قرار گیرد.