شناسهٔ خبر: 69069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت اصلی برنامه ایمنی راه‌ها است

خط کشی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: توجه به ایمنی راه‌ها باهدف کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در اولویت کاری همه دستگاه‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، ناصر عتباتی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم جهت توسعه جاده‌های استان اردبیل افزود: در مقابل بروز تصادفات همه ما مسئول هستیم و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی و آموزش صحیح قوانین رانندگی به افراد جامعه این مشکل را مرتفع نمائیم.

وی که در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل سخن می‌گفت نقش رسانه‌ها را در این زمینه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در کنار اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای پلیس راه باید بیش از پیش نظارت خود را در محورهای مواصلاتی استان داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حمایت کامل دستگاه قضائی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص رعایت و صیانت از حریم راه‌ها یادآورشد و تصریح کرد:از راهداران پرتلاش دیار سبلان انتظار داریم در جهت حفاظت از این سرمایه ارزشمند ملی باهمه توان در میدان عمل حاضر باشند و با هرگونه تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز بطور قاطع برخورد کنند.

در این دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز با تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش ها و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان اردبیل در اجرای طرح ها و برنامه های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل قدردانی کرد و گزارشی از عملکرد سه ماه اول ساه جاری این اداره کل ارائه کرد.

علی رحمتی با بیان اینکه با تلاش رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه حمل و نقل ، وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است افزود:به تخلفات شرکت ها،رانندگان و نحوه عملکرد آنان در قالب کمیسیون های ماده ۱۱و ۱۲ نظارت ویژه انجام می شود و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی می شود.