شناسهٔ خبر: 69329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حمل نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از بندرامام خمینی(ره) به مقصد استان زنجان

تریلی ناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان بیش از ۳۵۲۰۸ تن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی را از بندرامام خمینی(ره) به مقصد این استان حمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره  کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان، عبدالحسین علی اکبری در این رابطه اظهار داشت: باهماهنگی  انجمن‌های صنفی شرکت‌ها وموسسات حمل ونقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسراستان از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۴ تیرماه تعداد ۱۴۶۷ دستگاه ناوگان باری بیش از ۳.۲۰۸ تن نهاده های دامی رابه مقصداستان بارگیری کردند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: ۱۱ دستگاه کامیون اعزامی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای نیزبه عنوان پشتیبان ناوگان حمل ونقل عمومی باراستان به بندرامام اعزام شده و درامرحمل این کالاهای اساسی فعالیت می کنند و به رانندگانی که برای تخلیه بنادر جنوب کشور اعزام می شوند بسته های تشویقی از جمله ۴۰ لیتر روغن به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش، لاستیک خارج از نوبت  در قبال حداقل ۲ بارنامه از بندر امام به مقصد استان، پرداخت نقدی کرایه در مقصد و عدم معطلی در تخلیه در ساعت از شبانه روز تعلق می گیرد.

گفتنی است استان زنجان دارای ۸۳ شرکت حمل ونقل کالاست که ۷۱۸۶ راننده با دراختیارداشتن ۴۷۸۳ دستگاه ناوگان سنگین درآن فعالیت دارند.