شناسهٔ خبر: 70042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

دومین همایش ملی مراقبت و نگهداری از ساختمان آبانماه در شیراز برگزار خواهد شد

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با هدف کمک به ارتقای کیفی ساخت و ساز در کشور، دومین همایش ملی مراقبت و نگهداری از ساختمان با حضور جمع کثیری از اساتید، مهندسان و مسئولین عرصه ساختمان کشور در آبانماه سال جاری به میزبانی دبیرخانه دائمی مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مراقبت و نگهداری از ساختمان و لزوم رعایت آن در چند سال اخیر و نیز تاکید و توجه وزارت راه و شهرسازی به خصوص معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، موجب برگزاری همایش در این خصوص شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این همایش بتوان مقالاتی جامع و کاربردی که در خصوص مراقبت و نگهداری از ساختمان ارائه می شود را در چهارچوب قانون در صنعت ساختمان سازی ثبت و اجرایی نموده و همچنین با توجه به در دستور کار قرار داشتن ویرایش مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان نیز نقش به‌سزایی در این خصوص داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همایش مذکور با مشارکت معاونت مسکن  وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی ساختمان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، توسط دبیرخانه دائمی مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان برگزار می‌شود.