شناسهٔ خبر: 77486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن اقدام ملی تا پایان سال

آستان قدس معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه فی مابین اداره کل راه و شهرسازی استان با نماینده آستان قدس رضوی در راستای طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی جواد عمادیان فر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی در راستای طرح اقدام ملی مسکن و مشارکت در تولید مسکن در این استان است.

وی افزود: در این جلسه در خصوص طراحی و شروع عملیات اجرایی ۳۲۰۰ واحد بحث و بررسی شد و مقرر شد تا پایان سال جاری مراحل طراحی و شروع عملیات اجرایی انجام و با حضور مقامات ارشد استان و کشور مراسم کلنگ زنی انجام پذیرد.

عمادیانفر در خصوص این ۳۲۰۰ واحد اظهار داشت:  ۳۰۰۰ واحد در شهر بجنورد ۱۰۰ واحد در شهر اسفراین و ۱۰۰ واحد در شهر شیروان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ساخته خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی به تعداد واحدهایی که توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته خواهد شد هم اشاره کرد و افزود: تعداد ۳۷۰ واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۲۰ واحد در شهر اسفراین، ۱۸۰ واحد در شهر شیروان، ۴۰ واحددر شهر جاجرم و ۳۰ واحد در شهر گرمه خواهد بود.