شناسهٔ خبر: 80079 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد

اعلام شرایط سرمایه‌گذاری در ساخت ۴۵۰۰۰ واحد مسکونی/ انتشار فرم‌های توان‌سنجی

بافت فرسوده تهران شرکت بازآفرینی شهری ایران، جزییات سرمایه‌گذاری در اراضی و املاک این شرکت را به‌منظور ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسکونی اعلام و فرم توان‌سنجی سرمایه‌گذاران را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرم توان‌‌سنجي متقاضیان سرمایه‌گذاري و جزئیات اراضی و املاک سرمایه‌گذاری به‌منظور طراحی و ساخت ۴۵ ھزار واحد مسکن در اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شھری ایران توسط سازندگان واجد شرایط با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر شد.

متقاضیان با تکمیل فرم‌ھای مختلف شامل، تأمین منابع مالی اقتصادی، فنی، تضمین کیفیت خدمات و فعالیت‌ھای مرتبط را به ھمراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق اجرایی، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس تھران، میدان ونک، خیابان شھید خدامی، پلاک ۵۱ ، ارسال کنند. 

گفتنی است، پس از ارزیابی کیفی اولیه سرمایه‌گذاران و احراز صلاحیت شرکت‌کنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت به‌عمل خواھد آمد. شایان ذکر است ارائه مدارک و سوابق ھیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواھد کرد. 

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌‌رسانی شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس ir.udrc.www مراجعه و یا با شماره ھای ۸۸۸۷۷۹۵۴ و ۸۷۵۷۲۴۱۰ تماس بگیرند.