شناسهٔ خبر: 80251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه خبر داد

آغاز عملیات ساخت زیرگذر محور مبارکه-طالخونچه

IMG-20200412-WA0045.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه از آغاز عملیات اجرایی ساخت راه انحرافي جهت نصب باكس‌های پيش‌ساخته  زیرگذر باکسی در محور مبارکه- طالخونچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کیوان رحیمی با بیان اینکه این زیرگذرباکسی در محدوده پایانه بار احداث خواهد شد، اظهارکرد:  تراکم ترافیک در این مقطع بسیار بالاست و احداث زیرگذر به ارتقا ایمنی تردد در این محور کمک شایانی خواهد کرد.

وی اعتبار ساخت ونصب باکس های این زیرگذر را حدود ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عملیات ساخت راه انحرافی محور طالخونچه-پایانه بار  آغاز شده است .

رحیمی تصریح کرد: در صورت مساعد بودن وضعیت عملیات برش محور و نصب باکس ها تا پایان خردادماه تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه اضافه کرد: ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان مبارکه همواره یکی از سیاست های اصلی ما در سال جدید است.

رحیمی خاطرنشان کرد: شهرستان مبارکه به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص و همچنین استقرار صنایع سنگین ، یکی از  شهرستان های مهم در حمل ونقل کالا به شمار می آید.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه اضافه تناژ را یکی از عوامل  مخرب روکش آسفالت راه ها عنوان کرد و گفت:  هزینه های ساخت و نگهداری راه ها بسیار بالاست و رانندگان با رعایت قوانین حمل بار در این حوزه،کمک شایانی به حفظ کیفیت راه ها خواهند کرد.