شناسهٔ خبر: 81278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نگهداری راه های روستایی استان اصفهان

آغاز طرح ابرار در محور روستایی جمبزه_علی آباد

IMG-20200429-WA0025 - Copy.jpg مسئول نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آغاز طرح ابرار در محور روستایی جمبزه_علی آباد شهرستان دهاقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد کاظمی اظهار کرد: به دلیل نبود راه ارتباطی بین این دو روستا، مردم مجبور به استفاده از نزدیکترین راه اصلی هستند، لذا ورود به جاده های پرتردد برون شهری مخاطرات فراوانی برای این اقشار ایجاد می کند.

وی افزود: با ساخت راه روستایی به طول ۱.۴ کیلومتر علاوه بر کوتاه کردن زمان سفرها، ایمنی تردد کاربران این دو روستا به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

مسئول نگهداری راه های روستایی استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه به صورت امانی و با استفاده از ماشین آلات و نیروی انسانی اداره کل آغاز شده است،تصریح کرد: هم اکنون ۸ دستگاه ماشین آلات برای ساخت این راه در حال فعالیت هستند.

کاظمی از تخصیص ۴۵ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد و اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها این پروژه تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته این مقام مسئول با کاهش محدودیت های اجتماعی به دلیل شیوع کرونا در استان اصفهان، سرعت اجرای پروژه های راهداری در بخش روستایی افزایش یافته است.