شناسهٔ خبر: 81340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد:

کاهش ۲۹ درصدی ترددهای جاده‌ای آذربایجان شرقی در دوماهه نخست ۹۹ نسبت‌به مدت مشابه

IMG_4133.JPG رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از کاهش ۲۹ درصدی ترددهای جاده‌ای استان لرستان در دوماهه نخست امسال نسبت‌به مدت مشابه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، حسین بلوکی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان  آذربایجان شرقی گفت: بيش از ۳۱ ميليون و ۵۵۲ هزار تردد ظرف دو ماهه نخست امسال در محورهای این استان ثبت شده است.

او افزود: با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین درمحورهای مختلف استان اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافته است.

بلوکی عنوان کرد: از کل ترددهای ثبت‌شده ۱۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی، محورهای تبریز- ایلخچی و بالعکس بابیش از ۶ میلیون و ۶۵ هزار, تبريز- صوفیان بابیش از دو میلیون و ۳۸۸ هزار و آذرشهر-ایلخچی با بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تردد ثبت‌شده را پرترددترين محورهاي استان در دو ماهه اول سال‌جاری اعلام کرد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای  آذربایجان شرقی، متوسط تردد روزانه در این بازه زمانی در محورهای  آذربایجان شرقی را حدود ۵۰۸ هزار تردد خواند و افزود: در اردیبهشت‌ماه جاری نیز بیش از ۱۹ میلیون و ۷۲۱  هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.