شناسهٔ خبر: 82455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي بابل خبر داد :

تکمیل عملیات بزرگراه کنار گذر جنوبی بابل

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل از تکمیل عملیات بزرگراه کنارگذر جنوبی بابل هدف تامين افزايش ايمني و تسهيل در رفت و آمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حنظله تقی پور رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل ضمن اعلام اين خبر افزود: يكي از اهداف راه و شهرسازي استان تعریض – بهسازی و افزایش باند رفت و آمد در استان و ايمن سازي محورها جهت تامين سلامت كاربران جاده اي است.

 وي در ادامه به محور ارتباطي " بابل _ گنج افروز " اشاره و عنوان نمود: محور مذكور بدليل وجود روستاهاي متعدد و راه ارتباطي مردم بابل به شيرگاه و سوادكوه شمالي جزء يكي از پر تردد ترين محورهاي فرعي استان با ترافیک زیاد به شمار مي رود.

 تقی پور اظهار داشت : در راستای تکمیل  بزرگراه کنار گذر جنوبی بابل و همچنین سهولت و ایمن سازی دسترسی های این بزرگراه به تعداد سه عدد رمپ ورودی و خروجی از بزرگراه به جاده بابل به شیرگاه (گنج افروز) به طول 2100 متر و عرض تقریبی 6.5 متر و در دو لایه به ضخامت 11 سانتی متر زیر سازی و آسفالت شده که اعتبار هزینه شده 15 میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل در خصوص ديگر اقدامات ايمن سازي در سطح محور ياد شده عنوان نمود: علاوه بر نصب نيوجرسي ، اجراي خط كشي ، نصب علائم و تابلوهاي ايمني ، نصب چراغ هاي چشمك زن ، نصب چشم گربه اي نيز از ديگر فعاليتهاي ايمن سازي محور بوده كه توسط اين اداره كل به زودي به اجرا در مي آيد.

گفتني است طول محور بابل _ گنج افروز 27 كيلومتر است .