شناسهٔ خبر: 83099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اطلاع رسانی و آموزش اقدام شد:

نصب ۲۵ بنر آموزشی پیشگیری از ابتلا به کرونا بر روی پلهای عابر پیاده راه های مازندران

پل رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت : در راستای اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری، فرهنگ سازی و مقابله با ویروس کرونا تا کنون بیش از ۲۵ بنر بر روی پلهای عابر پیاده محورهای پر تردد مازندران نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق حسین زاده عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش همگانی در رعایت اصول ایمنی و بهداشتی بنرهای هشدار دهنده و آموزشی مقابله با ویروس کرونا بر روی ۲۵ پل های عابر پیاده استان چاپ و نصب گردید.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت : در همین راستا این اداره کل در ماه های اسقند و فروردین نیز بیش از ۴۰ بنر آموزشی با همین مضامین را بر روی پل های عابر پیاده سطح استان نصب کرد.

حسین زاده در ادامه همکاری این اداره کل در ریشه کن کردن ویروس کرونا را مهم اعلام کرد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه خود بمانند تا این وضعیت به پایان برسد ما نیز در این شرایط از از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان نمود : در حال حاضر تعداد۲۵۱ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محورهای ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.