شناسهٔ خبر: 84277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزادگان راه و شهرسازی اردبیل تجلیل شدند

اردبیل 26 همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان شاغل و بازنشسته هشت سال دفاع مقدس در مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (اردبيل) ، همزمان با سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، مراسم تقدیر و تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته راه و شهرسازی استان اردبیل  با حضور محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و اباذر اصغریه لو مشاور مدیرکل و مسئول هماهنگی امور ایثارگران راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تبریک ۲۶مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان گنجینه ارزشمند و پیام آور ایثارگرانی هستند که در دوران اسارت با شجاعت و سرفرازی از نظام، انقلاب و رهبری دفاع کردند.

وی گفت: شجاعت، استقامت ، پایداری و ایثار آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت مایه افتخار برای همه ملت ایران است و همه آحاد جامعه مدیون و مرهون ایثارگری آزادگان هستند.

حیدری تصریح کرد: حضور آزادگان شاغل در مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل مایه افتخار بوده و امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون استقامت و ایثار همه این ایثارگران است. 

اباذر اصغریه لو مشاور مدیرکل و مسئول هماهنگی امور ایثارگران راه و شهرسازی اردبیل با گرامیداشت دلاور مردی های آزادگان، اظهار داشت: این روزها فرصت مغتنمی است که بدانیم برای پیروزی انقلاب، برپایی نظام جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشورچه هزینه هایی پرداخت شده و قدردان نعمت هایی باشیم که خداوند به ما ارزانی داشته است

اصغریه لو در این مراسم ضمن تقدیر از نگاه و حمایت های مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت :۱۴نفر از آزادگان شاغل و بازنشسته در اداره کل راه و شهرسازی استان مشغول کار و فعالیت بوده اند.

در ادامه این مراسم چند تن از حاضران به نمایندگی از آزادگان ، به بیان گوشه ای از خاطرات خود در اسارتگاه های دشمن بعثی پرداختند.

لازم یه ذکر است در این مراسم از ۱۴ نفر از آزادگان شاغل و بازنشسته سرافراز دفاع مقدس اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد. گفتنی است این مراسم توسط واحد امور ایثارگران با همکاری اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی  استان برگزار شد.