شناسهٔ خبر: 84579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون رشته طراحی معماری ورود به حرفه مهندسان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

DM2A0536.1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در بازدید از محل برگزاری آزمون، با اشاره به این مطلب، گفت: در این مرحله از آزمون ۱۶۶ داوطلب با تفکیک ۸۵ نفر زن و ۸۱ نفر مرد به رقابت پرداختند. وی افزود: این آزمون از ساعت ۹ صبح ششم شهریورماه آغاز و تا ۵ عصر ادامه داشت. مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به غیبت ۳۹ نفر از شرکت کنندگان، ادامه داد: داوطلبین در صورت قبولی در این آزمون در صورت احراز سایر شرایط، می توانند پروانه اشتغال به کار مهندسی دریافت کنند. مقصودی همچنین برگزاری آزمون را با لحاظ همه دستورالعمل های بعداشتی ابلاغ شده خواند و تصریح کرد: بر اساس خوداظهاری بعمل آمده، مورد مثبت بیماری کووید ۱۹ در بین داوطلبین وجود نداشت. وی افزود: همه سالن ها، راهروها و میز و صندلی های محل برگزاری از قبل ضدعفونی شده و درهنگام ورود نیز با حضور نمایندگان بهداشت و درمان و اورژانس، تست داوطلبین با تب سنج صورت گرفت.

گفتنی است آزمون سایر رشته های ورود به حرفه مهندسین همچون عمران، معماری، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی روزهای سوم و چهارم مهرماه بصورت تستی برگزار خواهد شد.