شناسهٔ خبر: 85374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

ارائه خدمات به متقاضیان طرح اقدام ملی از طریق دفاتر پیشخوان دولت

عکس ناصری تاجور2.jpg  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از ارائه خدمات به متقاضیان طرح اقدام ملی از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی) رضا ناصری تاجور با اعلام این خبر گفت: طی تفاهم نامه ای که مابین این اداره کل و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان به امضا رسید ، از این پس متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تکمیل پرونده خود کنند.

وی افزود: تهیه کپی برابر اصل، کنترل اصالت مدارک، احراز هویت و سکونت ۵ ساله، بارگذاری تعهد نامه و کنترل چک لیست پالایش متقاضیان در دفاتر پیشخوان انجام می شود و مبلغ تعیین شده جهت دریافت این خدمات در دفاتر پیشخوان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای هر متقاضی دویست هزار ریال است که توسط متقاضی پرداخت می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: ضمناً لیست ۴۴ دفتر پیشخوان که این خدمات را ارائه میدهنداز طریق وب سایت این اداره کل به آدرس http://razavi.mrud.ir در دسترس شهروندان محترم قرار گرفته است.