شناسهٔ خبر: 86153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

احداث باند دوم سه‌راهی صحرا-رضی به‌طول ۱۲ کیلومتر در حال اجراست

اردبیل 7-1 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث باند دوم سه‌راهی صحرا-رضی به‌طول ۱۲ کیلومتر در مرحله اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان اردبیل)، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان گرمی که با حضور ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزاری شد گفت: در پروژه احداث باند دوم ورودی شهرستان گرمی به طول ۵ کیلومتراجرای عملیات آسفالت با یک لایه به طول ۲ کیلومتر انجام و در ۳ کیلومتر ادامه مسیر، زیر سازی پروژه در مرحله تکمیل می باشد.

وی از تکمیل اجرای عملیات آسفالت لایه دوم محور رضی – امیر کندی به طول ۷ کیلومتر خبر داد و اضافه نمود : احداث باند دوم سه راهی صحرا – رضی به طول ۱۲ کیلومتر، زیرسازی پروژه با ۹۰ درصد و روسازی با ۱۰ درصد پیشرفت در مرحله اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : احداث جاده گردشگری دور دریاچه سد گیلارلو به طول ۳ کیلومتر، زیر سازی پروژه تکمیل و در مرحله اجرای عملیات زیر اساس می باشد .

حیدری به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستانهای استان اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز این طرح تامین شده و در شهرستان ها که با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفرهستند زمین در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته تا نسبت به احداث واحدها اقدام نمایند.

وی ادامه داد : مطالعه طرح جامع و تفصیلی شهر گرمی توسط مشاور طرح در حال انجام است.

لازم به ذکر است، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی به‌‌همراه معاون املاک و امور حقوقی و معاون مهندسی و ساخت از پروژه‌های در دست احداث راه و شهرسازی بازدید و ضمن تشکر از پیمانکاران ، تسریع در اجرای پروژه ها را با رعایت کامل مسایل فنی شدند.