شناسهٔ خبر: 88042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مهلت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان مسکن اقدام ملی تا ۵ دی تمدید شد

اردبیل دی 2 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مهلت پرداخت مبلغ اولیه متقاضیان مسکن اقدام ملی تا پنجم دی ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در برنامه گفتگوی ویژه شبکه سبلان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: با بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان اردبیل تمام تمرکز راه و شهرسازی استان در بخش مسکن احداث مسکن اقدام ملی است که با تاکید دولت اجرای این پروژه در استان اردبیل نیز شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دو کانال احداث مسکن اقدام ملی در استان اردبیل شروع شده که در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر که تنها شهرستان اردبیل را شامل می‌شود، مسئولیت این کار با راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در ۱۰ شهرستان دیگر استان مسئولیت احداث مسکن اقدام ملی با بنیاد مسکن است که البته ما زمین مورد نیاز برای همه مساکن اقدام ملی را تامین کردیم و در اختیار مجریان این طرح قرار دادیم.

حیدری از ثبت نام ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۲۶۸ نفر از این تعداد واجد شرایط تشخیص داده شدند که از این بین ۳ هزار و ۲۴۰ نفر حساب بانکی باز کرده و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیز مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

وی ادامه داد: تا آخر آذرماه متقاضیان فرصت پرداخت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را داشتند که با اعلام وزارت راه و شهرسازی این مهلت زمانی تا پنجم دی ماه تمدید شد تا واجدین شرایط مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را به سرعت واریز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ما به اندازه کافی و با لحاظ تمام واجدین شرایط زمین و سایر زیرساخت‌ها را برای احداث مسکن اقدام ملی فراهم کردیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تامین زمین رایگان برای احداث مسکن اقدام ملی دستگاه‌های دولتی

حیدری اظهار کرد: در شهر اردبیل تفاهمنامه‌ای با صداوسیما، نیروهای مسلح و بنیاد شهید به امضا رساندیم تا با تامین زمین احداث واحدها توسط این مجموعه‌های دولتی و نهادهای انقلابی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای سپاه استان ۴۰۰ واحد، نیروی انتظامی ۳۲۵ واحد، صداوسیما ۸۰ واحد و بنیاد شهید ۸۰۰ واحد احداث مسکن اقدام ملی پیش‌بینی شده که ما برای همه این طرح‌ها زمین مورد نیاز را به صورت رایگان تامین کردیم.