شناسهٔ خبر: 88132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع حدود ۵۰۰۰ لیتر روغن موتور ناوگان سنگین با نرخ مصوب در سیستان و بلوچستان

س و ب - پایانه بار زاهدان.jpeg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع چهار هزار و ۸۲۰ لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری با بیان اینکه روغن موتور محصولی پرمصرف برای ناوگان حمل و نقل عمومی است، ادامه داد: با پیگیری‌‌های انجام‌‌شده در راستای حمایت از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌‌شهری توزیع روغن موتور با نرخ مصوب از اول آذرماه سال جاری درمحل پایانه بار زاهدان آغاز شده است.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و وزارت صمت، روغن موتور به قیمت مصوب دولتی تهیه و به این استان ارسال شده است.

    باقری با بیان اینکه توزیع روغن موتور ناوگان با نرخ مصوب دولتی همچنان در پایانه بار زاهدان ادامه دارد، گفت: رانندگان می‌توانند تخلفاتی از قبیل گران فروشی و احتکار روغن موتور را در هر نقطه از استان که مشاهده می‌کنند از طریق تلفن ۱۴۱ این اداره کل و یا ۱۲۴ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.