شناسهٔ خبر: 88471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در راه‌های پرتردد استان همدان

111 مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با توجه به موضوع حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در راه‌ها با اولویت مسیرهای پرتردد از اجرای پروژه آسفالت راه سامن_بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به پروژه آسفالت راه حادثه خیز سامن_بروجرد که سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تاکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت:‌در خصوص پروژه‌های اجرایی اداره راه و شهرسازی شهرستان ویژه ملایر ایمن سازی و اجرای اسفالت محور سامن _ بروجرد با هدف بهسازی و تعریض مسیر سامن به طرف سه راهی بروجرد _ نهاوند (بصورت چهارخطه) که در مرحله اول عملیات زیرسازی به طول ۱۴ کیلومتر و در مرحله دوم نیز عملیات روسازی و اجرای پل پیش ساخته به طول ۱۵ کیلومتر از سمت سامن در حوزه راه‌های این شهرستان در حال انجام است.

همچنین حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر یادآور شد: تکمیل چهار خطه محور سامن - بروجرد را یکی از مصوبات مهم بازدید دانست و افزود: حدود ۵ کیلومتر از این محور ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، آسفالت آن انجام شده و همه پل‌ها غیر از چهار پل اجرا شده است.

آزادی خواه در پایان خاطر نشان ساخت: امیدواریم با اعتباری که از محل نقاط حادثه خیز، راهداری‌ها و اعتبارات منابع استانی اختصاص می‌یابد، طی چندماه آینده این پروژه زیر بار ترافیک برود.