شناسهٔ خبر: 88476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ابلاغ دستورالعمل احتساب نمرات ۴۸ و ۴۹ به عنوان قبولی در آزمون نظام مهندسی مهرماه ۹۹

ازمون نظام2.jpeg دستورالعمل دوره‌های آموزشی برای قبولی‌های با نمره ۴۸ و ۴۹ آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر ۹۹ ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، موافقت مقام عالی وزارت در خصوص اعلام قبولی داوطلبانی که موفق به کسب نمرات ۴۸ و ۴۹ در آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۹ شده‌اند را به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ کرد.  

وی افزود: این اقدام در جهت مساعدت با شرکت کنندگان به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا در نظر گرفته شده و گذارندن دوره‌های آموزشی تا پایان اسفند ۱۴۰۰ به عنوان یکی از شروط این تصمیم اعلام شده است.  

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: این دستورالعمل صرفا مربوط به آزمون مهرماه ۱۳۹۹ است و قابل تعمیم به آزمون های قبلی و آتی نخواهد بود. لذا آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی نشده‌اند و مشمول این دستورالعمل نمی‌باشند می‌بایست در آزمون‌های دوره‌های بعد شرکت کنند.  

وی در پایان اعلام کرد: شرایط و نحوه ثبت نام در این دوره‌ها به زودی با هماهنگی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اعلام خواهد شد.