شناسهٔ خبر: 88528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیاردی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی

افتتاح و آغاز به ساخت چندین پروژه جاده ای با حضور وزیر راه شهرسازی در استان خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی از انعقاد تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی استان خبر داد.

به گزراش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، نشست همکاری با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سردار عیسی‌زاده‌؛ نماینده مردم شهرستان میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی منعقد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این نشست گفت: با توجه به این‌که تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی استان از اولویت‌های این تفاهم‌نامه به‌شمار می رود، میزان سرمایه‌گذاری از محل تسهیلات ماده ۵۶ تأمین می‌شود.

سیدمحسن حمزه لو افزود: توجه به موقعیت ویژه استان در ترانزیت بین‌المللی و لزوم گسترش زیرساخت‌های مطمئن و توسعه محور و دستیابی به شاخص‌های اساسی توسعه پایدار و متوازن با  همکاری همه بخش‌ها از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر انواع راه در استان به بهره‌برداری رسیده است.