شناسهٔ خبر: 89278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب عنوان دستگاه برتر توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس

رتبه برتر هفته دفاع مقدس اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 فرمانده بسیج راه و شهرسازی خراسان شمالی از کسب عنوان دستگاه برتر توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)، میرزا محمد حصاری گفت: در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس و براساس گزارش کمیته نظارت و ارزیابی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مفتخر به کسب عنوان دستگاه برتر شد.

متن پیام تقدیر به شرح ذیل است :

دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل حاضر نهادینه کرد تا در سایه ولایت، رهبری، وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح، شاهد شکوفایی در همه زمینه ها باشیم. هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹ مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت بزرگ ایران است که پس از گذشت چهل سال از مجاهدت ها و ایثارگری های آن دوران باشکوه شاهد تبلور صلابت نظامی، فرهنگی، سیاسی و ... در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان منطقه ای آن هستیم.

در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس و براساس گزارش کمیته نظارت و ارزیابی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مفتخر به کسب عنوان “دستگاه برتر” گردیده اید .

بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشهای مجدانه شما و همکاران محترمتان اعلام می دارم.  امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و پیروز باشید.