شناسهٔ خبر: 89332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین روز از دهه مبارک فجر انجام گرفت

بهره برداری از طرح نوسازی، تکمیل و تجهیز ساختمان پلیس راه شیراز-فسا

افتتاح پلیس راه هم زمان با آغاز اولین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طرح نوسازی، تکمیل و تجهیز پلیس راه شیراز- فسا بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، هم زمان با آغاز اولین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طرح نوسازی، تکمیل و تجهیز پلیس راه شیراز- فسا بهره برداری شد.

 عملیات نوسازی،تکمیل و تجهیز پلیس راه شیراز- فسا که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال اجرایی شده بود در اولین روز از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری رسید.

سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: پلیس راه به عنوان ارگان مسئول و ناظر در پیاده سازی قوانین ترافیکی، مهم ترین حلقه از زنجیره سازمان های ایمنی در جلوگیری از تصادفات و کاهش حوادث ترافیکی است.

سیاهپور افزود: تعامل خوبی بین مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با پلیس راه برقرار است که امیدواریم این تعامل در نهایت منجر به افزایش ایمنی سطوح راه ها و خدمات رسانی بیشتر و با کیفیت تر به کاربران جاده ای شود.

این گزارش حاکی از آن است که در این آیین بهره برداری تنی چند از مسئولان پلیس راه شمال استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس حضور داشتند.