شناسهٔ خبر: 89647 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راهداران انجام شد؛

عملیات برف روبی بیش از 1100 کیلومتر در سطح راههای استان تهران

برف روبی معاون راهداری استان تهران از عملیات برف روبی بیش از 1100 کیلومتر مسیر در 50ساعت بارش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) عادل مصدقی با اعلام این خبر گفت : با فعال شدن سامانه های بارشی از روز جمعه تا کنون بیش از 50 ساعت بارش نزولات و فعالیت متناوب راهداران از شروع سامانه شاهد تلاش بی وقفه راهداران بوده ایم.

بازگشایی مسیر 22روستا

وی با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی 22 روستا اذعان داشت : به جهت باز نگه داشتن راهها در راستای ترددی ایمن و روان کاربران جاده ای بیش از 220 دستگاه انواع ماشین آلات و 450 نیروی کارآمد و مجرب برای انجام عملیات مشغول انجام وظیفه هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در ادامه افزود: با توجه به ریزش ها و آب گرفتگی هایی که در پی بارش ها رخ داده است با تلاش راهداران برطرف شده است.

وی با اشاره به میزان مصرفی شن و نمک در محورهای استان، گفت: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها بیش از 900 تن مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

مصدقی اظهار کرد: گروه‌های راهداری در تمام جاده‌های استان مستقر هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد خاصی از گرفتار شدن گزارش نشده است، وی به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و یادآور شد: هم وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای پیش از تردد از وضعیت محورها مطلع شوند.