شناسهٔ خبر: 90030 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بالابردن ایمنی تردد انجام می شود؛

شروع عملیات تعریض و آسفالت محور "بابلسر-بهنمیر"

مازندران معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از آغاز عملیات تعریض و آسفالت محور " بابلسر-بهنمیر " محدوده پدافند هوایی ب طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( مازندران ) ، محسن محمد نژاد ضمن اعلام این خبر خاطر نشان ساخت: با توجه به وجود روستاهای متعدد در منطقه و تردد بالای محور مذکور ، عملیات تعریض آن با هدف ارتقای ایمنی  و تسهیل در تردد کاربران جاده ای در دستور کار قرار گرفته که عملیات تعریض یک طرفه محور مذکور به طول ۲ کیلومتر و عرض تقریبی ۹ متر آغاز شد.

وی افزود: با توجه به این که حمل قسمت اعظمی از محصولات کشاورزی استان از طریق حمل و نقل جاده ای  انجام می شود ، وجود زیر ساخت های مناسب برای تردد ناوگان حمل و نقل ضروری است ، لذا محورهای فرعی و روستایی استان نیازمند نگاه ویژه و توجه بیشتر از سوی مسولان امر هستند.

 محمد نژاد در ادامه به اجرای عملیات تعریض محور ساری-لاریم اشاره و اظهار داشت: عملیات تعریض محور ساری –لاریم به طول ۱ کیلومتر  با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.​​