شناسهٔ خبر: 90172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف رفع مشکلات اداری و مالی صورت گرفت؛

دیدارصمیمی کارکنان راهداری استان تهران با مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

جلسه معاون توسعه سازمان راهداری در دیدارصمیمی کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران با مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن مطرح کردن مشکلات اداری و مالی توسط کارکنان این اداره کل، بسیاری از ابهامات پیش آمده برای کارمندان برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران) ، در دیدارصمیمی کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران که با حضور  محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع ، حمیدرضا جوادیان ذیحساب و مدیر کل امورمالی و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیرکل و معاون توسعه و مدیریت منابع ، مدیر حراست و همچنین ذیحساب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با جمعی از پرسنل اداره کل مذکور برگزار شد، کارکنان دغدغه‌هایشان در حوزه اداری و مالی به‌ویژه احکام جدید استخدامی، شرایط تبدیل وضعیت ، ماهیت دریافتی ها و .... عنوان کردند.

در بخشی از این نشست و پس از ارائه توضیحات تکمیلی توسط مسئولان در خصوص بخشنامه های صادره و همچنین درباره دستورالعمل اجرایی تعیین حقوق و مزایای کارمندان بالاخص نیروهای قراردادی کار معین، طرح و شرکتی پرسش‌های متعددی از سوی کارکنان مطرح شد که مدیران حاضر، به آنها پاسخ دادند.

همچنین بسیاری از ابهامات پیش آمده برای کارمندان با توضیحات جامع معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین مدیر کل و معاون توسعه مدیریت ومنابع استان برطرف شد.

محمد تیموری در این نشست اذعان داشت : در صورت وجود ابهام و موضوعات مجهول در خصوص شرایط و موضوعات متعدد ، پرسنل اداره کل به صورت مکتوب موارد را به اطلاع اداره کل امور اداری و توسعه منابع انسانی رسانده و پاسخ آنها را دریافت کنند.

همچنین وی به بررسی و اظهار نظر و اتخاذ تصميم در رابطه با وظايف مندرج در طرح مسير ارتقاء شغلی تاکید وتصریح کرد : بررسی و اظهار نظر در ارتباط با راهكارهای تشخيص خدمات برجسته كاركنان به لحاظ لياقت‌های خاص آنان بسیار حائز اهمیت است.

تیموری در ادامه به کلیه پرسنل در خصوص انجام امور محوله در راستای خدمت رسانی تاکید کرد و اذعان داشت : وظیفه را باید درست انجام دهیم و در جهت اجرایی نمودن مصوبات جلسات پویا باشیم تا شاهد تحولات، نو آوری و شکوفایی هر چه بیشتر در عرصه خدمت رسانی باشیم.

در ادامه این نشست  حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با ارائه گزارشی از اهم فعالیتها و پروژ ه های انجام شده در سطح استان اعم از توسعه حمل‌ ونقل هوشمند و دوربین‌های نظارتی در طول جاده‌‌ها، نوسازی ماشین‌آلات راهداری ، زیبا سازی حریم ، ایمن سازی محورها و غیره ... اشاره کرد و افزود: برای تأمین اعتبار ایمنی راه ها كه سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود، می‌بایست در سطح ملی راه‌كارهای اساسی پیشنهاد و اجرا شود.

وی درخصوص پیشرفت پروژه های استان تهران گفت : این عملیات ها حاصل کار جهادی پرسنل اداره کل است که می طلبد با وجود شرایط زندگی سخت در استان تهران نگاه ویژه ای به پرداختی های این کارکنان تلاشگر شود.