شناسهٔ خبر: 90806 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فردا با حضور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌گیرد

آیین افتتاح همزمان ۵ آزمایشگاه مستقر در شهرستان‎های استان تهران

مکانیک خاک آیین افتتاح همزمان ۵ آزمایشگاه مستقر در شهرستان‌های استان تهران به صورت آنلاین فردا با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با اعلام این خبر گفت: فردا یکشنبه ۲۴ اسفند مراسم افتتاح همزمان ۵ واحد آزمایشگاه مستقر در شهرستان‌های اسلامشهر، پردیس، چهاردانگه و پرند با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیران عامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس و پرند و همچنین شهرداران شهرهای اسلامشهر و چهاردانگه برگزار خواهد شد.

احمد نوعی قالیباف با اشاره به اینکه موقعیت استقرار این واحد های آزمایشگاهی ۲ پروژه در شهر جدید پردیس، یک پروژه در اسلامشهر، چهاردانگه و شهر جدید پرند است، اضافه کرد: این واحدها به منظور کنترل کیفی عملیات اجرائی پروژه‌های اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند، مترو تهران – اسلامشهر، مسکن مهر فاز ۸ پردیس، کمربند شمالی اسلامشهر، پروژه‌های عمرانی شهرداری چهاردانگه و احداث مجتمع تعاونی مسکن قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز به کار می‌کند.

قالیباف خاطر نشان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با استقرار آزمایشگاه در این شهرستان‌ها ۲۸ کارشناس و تکنسین زبده را به کار خواهد گرفت و آزمایش‌های عملیات خاکی، بتنی و آسفالتی را انجام و نتایج آزمایش را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و در اختیار کارفرما قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این واحد های آزمایشگاهی از فردا و همزمان با مراسم افتتاح رسمی آغاز خواهد شد و تا ۲ سال به طول خواهد انجامید اظهار داشت: در این شهرستان‌ها تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد تومان مستقر شده و مهمترین تجهیزات به کار گرفته شده در این پروژه‌ها شامل جک بتن شکن، دستگاه‌های جک مارشال، حمام آسفالت، ادوات انجام آزمایشگاه عملیات خاکی و ارائه طرح CBR، طرح اختلاط بتن، طرح اختلاط آسفالت است که برای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های فوق به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران گفت: مهمترین نکته توسعه و بسط خدمات این شرکت در پروژه ها با تنوع کارفرمایان ، بالاخص حوزه شهرهای جدید ، شهرداریها و بخش خصوصی است که با تلاش و همت همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران محقق شده است .

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، آیین افتتاح این پروژه‌ها فردا یکشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۱ صبح، به صورت همزمان با حضور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل شهرهای جدید پردیس و پرند، شهرداران چهاردانگه و اسلامشهر در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و ارتباط تصویری با کارفرمایان و مسوولین شعب و واحدهای مستقر در محل پروژه‌ها و با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی برگزار خواهد شد.