شناسهٔ خبر: 90997 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جلسه هماهنگی مسکن مهر استان البرز مطرح شد:‌

ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر در ایام تعطیل نیز ادامه دارد/ تاکید بر عدم تعطیلی کار ساخت و ساز از سوی پیمانکاران به واسطه مشکلات اعتباری

اداره راه و شهرسازی استان البرز جلسه هماهنگی و بررسی پروژه های مسکن مهر استان البرز به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه در ابتدای امر صفایی‌فر، معاون مسکن و بازآفرینی شهری گزارشی از آخرین اقدامات و پیشرفت پروژه های مسکن مهر استان البرز ارائه و از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات در مسکن مهر را  مشکل انشعابات و نصب کنتورهای آب، برق و گاز دانست.

در ادامه مشاور و همچنین کارشناسان ناظر بر پروژه‌های مسکن مهر آخرین گزارش پیشرفت این پروژه‌ها و تعداد نفرات مشغول به کار را ارائه داد.

در پایان مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز دو مورد حائز اهمیت را به معاون مسکن و بازآفرینی شهری و همچنین کارشناسان ناظر در پروژه‌ها تاکید و بیان داشت: با توجه به وعده‌ای که به وزیر راه و شهرسازی و متقاضیان مسکن مهر داده شده است، باید تمام واحدهای مسکن مهر در آینده بسیار نزدیک تکمیل شود. بنابراین لازم است تمام پیمانکاران در ایام سال نو بدون تعطیلی همچنان ساخت و تکمیل این واحدها را انجام دهند و بنده شخصاً در این روزها مستمر بر این روند نظارت خواهیم داشت.

به گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه با اشاره به اینکه با هماهنگی های لازم و پیگیری‌های مکرر از ریاست سازمان ملی زمین و مسکن منابع مالی تامین شده  است بر این موضوع که هیچ پیمانکاری برای مشکلات اعتباری نباید کار ساخت و ساز را تعطیل کند، تاکید کرد.