شناسهٔ خبر: 91730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک سال گذشته انجام شد؛

افزایش۹۱ درصدی در انجام آسفالت راه های روستایی نقده

IMG_20181111_101620.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده از افزایش۹۱ درصدی انجام آسفالت راه های روستایی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: در یک سال گذشته راه های روستایی پیجیک، کاموس، شریف الدین و وزنه به طول بیش از ۹ کیلومتر آسفالت شده است.

علیرضا اکبری پور با بیان اینکه با اجرای طرح ابرار ۹۱ درصد از راه های روستاهایی شهرستان نقده از نعمت آسفالت برخوردار خواهد شد، افزود : درصد برخورداری خانوار روستایی این شهرستان از راه آسفالته ۸ درصد رشد یافته و از ۸۳ درصد به ۹۱ درصد ترقی خواهد یافته است.

وی از کلنگ زنی لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده – پیرانشهر در سال گذشته خبر داد و اذعان کرد: این پروژه از کیلومتر ۱.۵ تا ۶.۵  با اعتبار ی بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

تابلوگذاری و تنظیم آن در محورهای شهرستان افزون بر ۲۰۰۰عدد

علیرضا اکبری پور از رنگ آمیزی۲۳۲  فقره سرعت گیر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال در این مدت خبر داد و گفت: تابلو گذاری به تعداد۱۰۹۰ عدد با اعتبار ۳۱۰۰ میلیون ریال، تنظیم تابلو و علائم به تعداد۱۰۰۲ عدد با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال و تعمیر گاردیل ۹۱۸ شاخه نیز بخشی از دیگر اقدامات این اداره شهرستانی در مدت مذکور بوده است.