شناسهٔ خبر: 91878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سال گذشته صورت گرفت؛

نصب و تعمیر افزون بر ۵۵۰۰ گاردریل در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

12329888_126.jpg رئیس اداره ایمنی راه و حریم راه های آذربایجان غربی از نصب و تعمیر افزون بر ۵۵۰۰ گاردریل در محورهای استان طی یکسال گذشته خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان‌غربی)،رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری ‌و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیش از۵۵۰۰ گاردریل در محورهای ارتباطی استان تعمیر و نصب شده است.

 بابک شیوخی با اشاره به رسالت این اداره کل در بحث ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و تلاش شبانه روزی راهداران برای رسیدن به این هدف گفت: با توجه به بودجه تخصیص یافته و بر حسب اولویت و ترافیک محورها بحث ایمن سازی در راههای استان سال ۱۳۹۹ با جدیت توسط این اداره کل پیگیری شد.

وی اظهار کرد: در طول سال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰ هزار عدد گاردریل از سطح محورهای اصلی و فرعی استان جمع آوری و تعمیر و نزدیک به ۱۵۰۰ عدد گاردریل نیز نصب شد.

به گفته این مقام مسئول سال گذشته ۸۰ کیلومتر ترانشه برداری و افزون بر ۳۰۰ عدد نرده حفاظ و قرنیز نیز در سطح جاده های استان تعمیر شده است.

شیوخی بااشاره به اجرای نزدیک به۴۵۰۰ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها افزود: در طول سال گذشته افزون بر ۲۶۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی استان پاکسازی و تسطیح حریم شده است.

رئیس اداره ایمنی راه ‌‌و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: در طول سال ۱۳۹۹ نزدیک به ده هزار و سیصد عدد انواع تابلو و علائم از سطح محورهای استان جمع آوری و تعمیر شد و افزون بر ۷۶۰۰تابلو علائم نیز نصب شد.