شناسهٔ خبر: 92174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای تسطیح حریم در ۲۰۶ کیلومتر از محورهای شهرستان بوکان 

IMG_20181111_101612.jpg  سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان از اجرای عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در ۲۰۶ کیلومتر از راه های مواصلاتی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان اظهار داشت: طی سال گذشته عملیات پاکسازی و تسطیح حریم ۲۰۶ کیلومتر از راه های مواصلاتی این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در سال ۹۹ افزون بر ۱۳۰ عدد گاردریل در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان جمع آوری، تعمیر یا نصب شده و نیز ۵۰۰ متر عملیات ترانشه برداری برای ایمن سازی محورها انجام شد.

 شمس الهی تصریح کرد: در این مدت ۷ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر، ۸۴ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۲۰۶ کیلومتر عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در شهرستان بوکان به پایان رسید و نسبت به جمع آوری، بازسازی و تعمیر و نیز نصب ۹۶۰ عدد تابلو و علائم در محورهای شهرستان بوکان اقدام شد.

 این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۶ عدد سرعت کاه در جاده های شهرستان بوکان نصب و ۵۲۶ مورد تنقیه پل انجام گرفت و برای ایمن سازی محورهای شهرستان ۴۱ کیلومتر خط کشی و ۵۴ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه شهرستان برگزار شد.

 وی گفت: از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان در سال گذشته می توان به ۴۰۳ تن نخاله برداری ، ۵۷ مورد اخطار کتبی برای متجاوزین به حریم راه و ۲۷ مورد اجرای احکام قضایی ، ۱۸ هزار و دویست مورد شستشوی تابلو و علائم ، ۲۲ عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن و همچنین ۷۹ کیلومتر برچیدن علف های هرز در محورهای شهرستان اشاره کرد.

 شمس الهی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان در امسال شاهد امن تر شدن بیش از پیش محورهای مواصلاتی این شهرستان و آسایش کاربران جاده ای و مسافرین گرامی باشیم.