شناسهٔ خبر: 93022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین جلسه کمیته فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برگزار شد

IMG-20210510-WA0076.jpg سومین جلسه کمیته فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سال ۱۴۰۰‌، با دستور کار رفع موانع و مشکلات و تسریع در اجرای پروژه های این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، سومین جلسه کمیته فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سال ۱۴۰۰‌، با دستور کار رفع موانع و مشکلات و تسریع در اجرای پروژه های این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل، اعضای شورای معاونین، روسای ادارات تخصصی و پیمانکاران بخش خصوصی برگزار شد، ۲۵ موضوع مهم در حوزه فنی و مشکلات و موانع موجود در مسیر اجرای پروژه ها مطرح و نسبت به رفع این موانع و تسریع در اجرای پروژه ها چاره اندیشی شد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه با قدردانی از عملکرد پیمانکاران بخش خصوصی گفت: استان لرستان در سال ۹۸ با سیل‌های ویرانگری مواجه شد اما با بکارگیری همه ظرفیت ها، تلاش همکاران و ورود پیمانکاران بخش خصوصی این سیل به فرصتی برای خدمت‌رسانی تبدیل شد.

شرفی با بیان‌اینکه مهم‌ترین مانع در مسیر اجرای پروژه‌ها کمبود منابع مالی است، گفت: به طور شبانه‌روزی پیگیر جذب اعتبارات و پرداخت مطالبات پیمانکاران هستیم.

این جلسه به همت اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برگزار و مصوباتی نیز در آن به تصویب رسید که بر تسریع  اجرای این مصوبات تاکید شد.