شناسهٔ خبر: 93436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره روابط عمومی برتر استان صورت پذيرفت؛

كسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

مازندران- روابط عمومی برتر رئیس روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: در آیین اختتامیه در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر که با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد، اداره روابط عمومی این اداره کل موفق به كسب رتبه برتر در حوزه تولید ات سمعی و بصری گرديد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، رضا افضلی اظهار داشت: جشنواره روابط عمومی برتر استان همزمان با بزرگداشت روز روابط عمومی در محل استانداری مازندران با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار شد.

وي افزود: نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ سازی درحوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه سازی افکارعمومی داوری شد كه در اين ميان روابط عمومی اين اداره كل با ارائه آثار خود در بخش تولیدات سمعی و بصری در جشنواره مذكور شركت نمود و پس از داوری و ارزيابی صورت گرفته توسط كارشناسان و متخصصان اين امر موفق به كسب رتبه برتر گرديد.

افضلی افزود: علاوه بر این موفقیت از سوی دبیرخانه جشنواره مذکور، از نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی نیز تجلیل و قدردانی شد.

رئیس روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خاتمه تصريح كرد: كسب اين رتبه مرهون تلاش، همراهي و همكاری همه عزيزان به ویژه هدايت و پشتيبانی عباسعلی نجفی مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونين و كليه همكاران زحمتكش در تمامی بخشها و قسمتهای مختلف اين اداره كل و ادارات تا بعه بوده كه اميدواريم با حمايت همه جانبه همه عزيزان و مسئولين در استمرار اين حركت، شاهد موفقيت هاي پياپی و چشمگيری باشيم.