شناسهٔ خبر: 94164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت برای کاندیداتوری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دکتر قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از همه حرفه‌مندان و مهندسین واجد شرایط کاندیداتوری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت کرد تا در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و پا به عرصه انتخابات گذارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی نقش مهم وبا اهمیتی در کیفیت ساخت وسازها وهمچنین رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان برعهده دارد اظهار کرد: تشكیل هیات مدیره ای مسئول و متعهد و قانونمند می ‌تواند منجر به توسعه تعالی مهندسی، تامین حقوق شهروندی و حفظ جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شود.  

وی بیان داشت: تنسیق امور حرفه‌ای مهندسی در بخشهای ساختمان و شهرسازی و همچنین رشد و  اعتلای مهندسی کشور از اهداف مقرر در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است که قانون گذار این اهداف را ازجمله اهم وظایف و اختیارات هیات مدیره برشمرده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این موضوع نقش تاثیر گذار و بسزای اعضای هیات مدیره در رسالت عظیم و خطیری که در طول دوران خدمت نسبت به تمامی اعضای سازمان و افراد جامعه خواهند داشت را عیان می‌کند.  

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در بازه زمانی یکماهه  از اول خرداد آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰  ادامه دارد. اذعان داشت: تمامی علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آئین نامه اجرایی می باشند با در دست داشتن مدارک می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.  

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: بی شک ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است.  

وی افزود: مسلماً برای رسیدن به این اهداف تنها عضویت در  هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هدف اصلی نیست بلکه وسیله‌ای است تا از طریق آن به مهندسی ساختمان استان کمک شود و ضمن اندیشیدن به پویایی ورود اندیشه‌های نوین مهندسی، به آنها عمل شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سرنوشت سازمان در این برهه تاثیرگذار به تشکیل هیات مدیره‌ای اصلح بستگی دارد گفت: اینجانب از همه حرفه مندان و مهندسین استان که واجد شرایط کاندیداتوری هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هستند دعوت می‌کنم تا در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و پا به عرصه انتخابات گذارند و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.