شناسهٔ خبر: 94841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در فصل بهار صورت گرفت؛

جابه جایی ۳۵۵ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

حمل و نقل مسافر.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل از جابه جایی ۳۵۵ هزارنفر مسافر در فصل بهار در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی (اردبیل)، رضا شیرین زاده در جلسه ارتقای سطح خدمات مسافری استان اظهار داشت: این میزان جابه‌جایی در مقایسه با ۳ ماه اول سال قبل ۳۴ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۷۴ هزار مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۹ درصدی هستیم.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر ۱۵۵  هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۳۳ هزار نفر با مینی بوس و ۱۶۵ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه‌جا شده اند.
وی با بیان اینکه نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت های مسافربری انجام می شود افزود: کلیه دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های مسافربری ابلاغ شده ونظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تجهیزات فنی و ایمنی در ناوگان های عمومی مسافری انجام می شود. 
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
شیرین زاده از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.