شناسهٔ خبر: 94885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه اول امسال صورت گرفت؛

ثبت نزدیک به ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

تردد خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین های نظارتی این اداره کل در سه ماهه اول امسال ۹ میلیون و ۵۲۵ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان را ثبت کردند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری ایلام)، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین های نظارتی راهداری در سه ماهه اول امسال ۹ میلیون و ۵۲۵ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.

 دلخواه افزود: این تعداد تردد خودرویی توسط ۴۸ دستگاه تردد شمار آنلاین در راه‌های مختلف استان ثبت شده که  آمار تردد وسایل نقلیه در ۳ ماهه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت ۲۴ درصد افزایش داشته است گفت: بیشترین میزان تردد در این سه ماه در محور ایلام - ایوان با  ۴۶۸ هزار تردد توسط سامانه های تردد شمار ثبت شده است.

وی همچنین به افزایش ۲۷ درصدی جابه جایی مسافر در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۳۶ هزار مسافر در قالب ۳۴ هزار سفر در استان ایلام جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۴۱ درصد و تعداد مسافر ۲۷درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بر اساس بخشنامه رعایت پروتکل بهداشتی، ضدعفونی کردن محل دفتر پیشخوان و فورش بلیت،استعلام تست کرونای مسافران با کدملی و انجام سفر با طرفیت ۵۰ درصدی الزامی است.