شناسهٔ خبر: 96468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه نخست امسال صورت پذیرفت

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان سربیشه

رییس اداره شهرستان سربیشه.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان جنوبی) سعید سارانی گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این بخش در دستور کار خود قرار داده اند به طوری که در سه ماهه نخست امسال خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش  این اداره اجرایی شد.

وی با اشاره به نصب ۳۸۵ عدد انواع علائم ایمنی در محورهای حوزه استحفاظی سربیشه در سه ماهه نخست امسال ادامه داد: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سربیشه افزود: همچنین به منظور افزایش ایمنی تردد کابران جاده ای در این مدت ساخت ۱۷۳ عدد پایه تابلو برای استفاده بهینه از پایه تابلوهای فرسوده و چراغ چشمک زن و ۲۲۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و همچنین نصب و تعمیر ۱۰عدد  چراغ چشمک زن انجام شد.

سارانی در پایان خاطرنشان کرد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راهها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.